Dålig på rubriker

Tjena moss!

Är nu hemma efter ännu en lång dag i skolan. Denna dagen kändes otroligt lång i alla fall. Mådde inte så bra i slutet så åkte hem lite tidigare (30 min tidigare hehehehehehe). Kruxet är att jag nu känner mig ganska så pigg. Konstigt. Jaja, det är i alla fall bara bra att jag mår bra nu för att vi är bjudna hem till mormor och morfar i kväll (mormors födelsedag) och det vill man ju inte missa!

Nu kanske jag ska berätta hur jag hade det igår! Jag gick lite på stan, köpte lite grejer (inte intressant att veta vad), och pratade lite med syster Anna innan hon sprang iväg igen till sitt jobb. Och så träffade jag Lisa och Felicia på donken! Eftersom jag stod och pratade med dem en stund blev det lite bråttom sen bort till teatern så jag skyndade in på pressbyrån och köpte en macka och en pucko som jag åt upp på vägen dit (jag vet, kände mig som den typiska karriärkvinnan i new york som har bråttom till sitt möte ungefär, det enda som saknades var latten). Sedan kom jag fram och träffade min klass och såg på teater och åkte sedan hem. Med buss. Ja, det var väl allt. Förresten så ska jag nog lägga in en bild på min klass om jag hittar nån bra.
Detta är i alla fall en del av min klass när vi var ute på kajakhajk! för exakt en vecka sedan  

Kommentarer
Postat av: Michaela Harrström

Där är Magnus innan han fick bajs på tröjan! / Magnus.

2008-09-22 @ 11:57:08
URL: http://michaelaharrstrom.blogg.se/
Postat av: Maria

Michaela Harrström: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH andas HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2008-09-22 @ 22:54:20
URL: http://mariaheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0