Spinning är ju min grej alltså

Hej alla mina kära bloggvänner!

Idag har jag för första gången varit på spinning! Har fått ett kort av träningsverket där jag får gå på hur många pass jag vill gratis under hela veckan! Beror nog på att jag är en ovanligt trevlig och bra människa. Hur kändes spinningen då? Jorå, det kändes bra. Jag fick i alla fall lite bättre självförtroende eftersom jag inte kände mig alls särskilt trött. Men nu känns det ju jobbigt eftersom jag känner press på mig att använda det där kortet och testa allting. Jag är faktiskt en hårt pluggande naturare som inte har tid till sådant tjafs som träning! Sedan är jag en sådan ovanligt töntig människa som inte klarar av när jag känner mig i väldigt underläge. Detta var ett sådant tillfälle. Lite svårt läge att tävla mot killar i 20-årsåldern som tränar i princip varje dag. Hm. I vilket fall så hoppas jag att detta inte var en engångsföretéelse. Nu är det nog dags för mig att sova. Ska upp tidigt i morgon till ännu en HÅRD dag i skolan med mina BIFFIGA klasskamrater.
Från en svunnen tid när jag fortfarande spelade fotboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0