...

Hallå!

Har nu återhämtat mig från mitt förra gigantiska inlägg och tar itu med nästa!
Detta blir nog en bra helg. Visserligen ska jag nu ta tag i lite (mycket) matteuppgifter eftersom jag ligger lite (mycket) efter (så går det när man pratar på mattelektionerna alla ni som inte lärt er detta inräknat jag) men sedan åker  jag förhoppningsvis in med familjen på kulturnatten i norrköping i kväll! Det blir ju helbra. Detta är även första lediga helgen sen i våras för min del! Så nu är jag lycklig. 

Jaha, vad händer mer då. Magnus fortsätter anklaga mig för att vara snobb, så även Oskar. Jag har lärt mig ett nytt ord, okonventionell. Jag har nämligen blivit utpekad för att vara just det. Jag redovisade mitt filmkunskaparbete som jag skrivit om i torsdags, det som jag trodde var ett fiasko men som visade sig vara ett helt okej arbete. Återkommer om allt nytt som händer i "Life from the eyes of Maria".       
Jag känner mig väldigt nostalgisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0