LEDIG!

Hallå!

Som man kan utläsa av rubriken ovanför så är jag LEDIG! denna härliga dag. Och väldigt skönt är det. Planerna för denna LEDIGA! dag är att jag tänkte åka in till Norrköping nån gång i eftermiddag och kolla lite efter någon vinterkappa. Sedan på kvällen blir det teater med NV08. Alltså titta på teater. Det ska bli kul.
Saken är den att jag hade tänkt att hinna med lite plugg innan jag åker iväg men icke sa nicke. Självklart har jag inte gjort ett dugg än. Det gör mig stressad. Jag måste komma på något att skriva om i filmkunskapen. Jag måste komma på någonting i filmens värld som jag vill analysera men kreativiteten är inte på topp så att säga. FÖRSLAG TACK!

Ha det så bra medan jag funderar vidare!
Tjena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0