Hej!

Varmt välkommen till min blogg! Nu börjar jag!


Posarbild på mig med i alla fall vackra omgivningar.
Annars så går jag i skolan, närmare bestämt Naturprogrammet på Nyströmska (oj! brukar vara människors reaktion på detta?). Musik är mitt favoritintresse. Jag spelar piano i princip varje dag. Och så sjunger jag lite då och då. Eller okej, jag sjunger i princip hela tiden. Utom på lektioner. För då skulle läraren bli arg. Och det vill jag ju inte att han/hon ska bli. Annars så är jag en ganska så tråkig typ som aldrig pratar med någon, brukar säga att jag är folkskygg. Skämt åsido. Som ni märker har jag svårt att vara seriös ibland. Men jag gillar mig själv i alla fall. Vi får se om detta blir en sådan blogg som man skriver i en gång och sedan får det räcka för det halvåret. Eller om jag kommer att posta inlägg lika ofta som victoria beckham byter frisyr. Dvs ofta. Fast hon kanske inte byter frisyr så ofta. Det jag vill komma fram till i alla fall är att vi vet inte när jag nästa gång skriver ett inlägg. Men den som lever då märker väl. 
Hade!
MMMAAAAARRRRRRIIIIIAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0