Långa, genomskinliga maskar i storlek mikro är precis så osöta som man kan tro

Är nu hemma från skolan pga sjukdom. Så att säga. Har en del plugg att göra också pga morgondagens stundande franskaprov. Grejen är att det är så tråkigt att plugga glosor. Det känns inte som att jag förbättras på något sätt. Jag glömmer ju bort orden lika snabbt som jag lärt mig dem. Eller så är det bara jag som har en bedrövlig studieteknik.
 Tittade nyss på ett avsnitt av idol. Jag har svårt att ta in att vissa av deltagarna är lika gamla som mig. De ser ju ut att va minst trettio allihop. Eller i alla fall nästan. Har jag blivit så stor?  (Nej det har du inte svarar du då.) 
  Gårdagen var i vilket fall en bra gårdag. På naturkunskapen undersökte vi vårat planktonvatten vi fiskat upp i storån. Otroligt mycket man kan hitta där måste jag säga. Vissa mysigare än andra.  

Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något utav det, dvs plugga. Hade! 

Kommentarer
Postat av: hp

JA man tycker ju att han kan flytta tillbaka till USA om han stör sig på Sverige så mycket! GAGagaga!!1



ömma smek /hp

2008-10-03 @ 07:56:52
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0